تکنولوژی

قرص چاقی صورت 100% گیاهی

 

اگر شما هم بدنبال چاقی صورت بدون چاق شدن سایر اعضای بدن هستید، مقاله زیر را از دست ندهید. داشتن صورتی چاق با گونه هایی برجسته و پوستی شاداب باعث می شود تا ظاهر شما جوانتر از سنتان به چشم بیاید و چهره بانشاط تری داشته باشید.

صورت لاغر با گونه هایی فرورفته در اثر عوامل مختلفی مثل: سن بالا، ژنتیک، ورزش سنگین و بیماری ممکن است ایجاد شود. بسیاری از افراد دوست دارند که صورت چاقی داشته باشند ولی سایر اندام های بدنشان وزن اضافه نکند که راه حل این مشکل، مصرف قرص چاقی صورت است.

قرص های تقویت کننده برای چاق شدن صورت موثراند ولی اندام هدف تنها صورت نیست و تمام بدن چاق می شود. روش پزشکی دیگری که بسیار استفاده می گردد، تزریق فیلر و چربی به صورت است. در این روش شاید خیلی زود به صورت دلخواه برسید ولی معایبی چون: چهره مصنوعی، هزینه بالا، درد، خونریزی و تمدید مجدد را به همراه خواهد داشت.

انواع قرص چاقی صورت

 

مصرف قرص چاقی صورت از دیگر روش های مورد استفاده بهتر است، زیرا شما بدون دردسر فقط با میل کردن قرص می توانید صورت خود را از حالت لاغر به چاق تبدیل کنید. در ادامه بهترین قرص چاقی صورت در داروخانه ها را به شما معرفی کنیم:

1- قرص فت فیس:

یکی از موثرترین قرص های چاقی صورت، قرص فت فیس است که برای این کار ساخته شده است. ترکیبات اصلی این قرص شامل: امگا3، منیزیم، ویتامین ب و ویتامین E است که می تواند صورت را پرتر نشان دهد، چین و چروک ها را کاهش دهد و پوست شما را یکدست و درخشان سازد.

قرص فت فیس در داروخانه ها یافت می شود که بیشترین رضایت کسب شده از مشتری را دارد، زیرا عوارض بدنبال نداشته و اثرگذاری آن بدون بازگشت است.

از دیگر مزایای این قرص می توان رفع لک و جوش های صورت، محکم شدن استخوان ها، استحکام غضروف و کارکرد بهتر روده را نام برد.

2- قرص گین آپ صورت 

 

3- کرم چاقی صورت  morvarid

 

علاوه بر قرص چاقی صورت می توانیم از کرم های چاقی صورت نیز استفاده کنیم. این کرم ها دارای خاصیت کلاژن سازی و رفع چین و چروک هستند. شما می توانید از این کرم، دو بار در روز روی پوست تمیز بمالید تا جذب گردد. هیالورونیک اسید و سایر روغن های مغذی که در ساخت کرم بکاررفته است می تواند چین و چروک های پوستی را تا حد زیادی کم کند و صورت شما را زیباتر نشان دهد.

4.کپسول زینک پلاس

قرص زینک پلاس شامل مقدار زیادی زینک می شود که در نوع های مختلفی مثل: کپسول، قرص و شربت در بازار وجود دارد. نحوه مصرف این ماده معدنی باارزش تفاوت خاصی با یکدیگر نداشته و باعث چاق شدن صورت می شود.

از جمله مزایای مصرف قرص زینک پلاس می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

*بهبود ریزش مو

*افزایش سلامت پوست

*افزایش سلامت ناخن ها

*بهبود سیستم ایمنی بدن

*چاقی صورت

5.قرص مخمر آبجو

این قرص چاقی صورت در داروخانه ها بصورت تولید داخلی و خارجی عرضه می گردد. عملکرد قرص مخمر آبجو به اینصورت است که حاوی مقادیر زیادی پروبیوتیک است. پروبیوتیک باعث می شود که عملکرد سیستم گوارشی بویژه روده بهتر انجام گیرد که در نتیجه اشتهای فرد بالاتر می رود که باعث چاقی صورت خواهد شد.

بهترین زمان اثرگذاری این قرص چاقی صورت، میل نمودن پیش از وعده های غذایی است که اشتهای شما را برای خوردن غذای بیشتر اماده می کند.

از جمله مزایای مصرف قرص مخمر آبجو می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

*بهبود سیستم ایمنی بدلیل داشتن ویتامین های گروه ب

*تنظیم قندخون در افراد مبتلا به دیابت نوع 2

*افزایش کلسترول خوب و کاهش کلسترول بد خون

*بهبود ورم روده (کولیت)

*کم کردن علائم پیش از پریود یا همان PMS

6.قرص های کلاژن ساز

قرص های کلاژن ساز در لیست قرص چاقی صورت از محبوبیت زیادی برخوردار است.

عملکرد اصلی این قرص، افزایش ساخت کلاژن در صورت است که باعث می شود صورت شما چاق تر دیده شود، جای جوش و آکنه نیز رفع گردد. سفت و درخشان شدن پوست صورت از دیگر فواید قرص کلاژن است.

توصیه می گردد که اگر مشکلات گوارشی دارید در مورد مصرف این قرص حتما با پزشک مشورت کنید و زمان مصرف را به صبح ها که معده خالی است موکول نمایید.

بهترین زمان مصرف قرص کلاژن ساز پیش از خوابیدن است که اثرگذاری بیشتری دارد.

 

7.کپسول ویتامین E

نحوه مصرف این قرص چاقی صورت از دیگر قرص ها متفاوت است چون باید بصورت موضعی مصرف گردد نه خوراکی. اگر دوست دارید صورتتان خیلی فوری حجم بگیرد می توانید روزانه یک کپسول ویتامین E را با یوگای ویژه صورت مالش دهید تا بخوبی جذب شود. این روش آسان اثرگذاری بسیار سریعی بر چهره تان دارد.

8.قرص های کلسیم

شاید فکر کنید قرص کلسیم تنها برای افزایش استحکام استخوان و ناخن است و تاثیر خاصی روی چاقی صورت ندارد. قرص ها و مکمل های حاوی کلسیم در لیست قرص چاقی صورت قرار دارند زیرا با قوی تر کردن عضله های صورت سبب می شود تا چهره حجیم تر و زیباتر به چشم بیاید. مصرف کلسیم تنها به قرص ختم نمی شود شما می توانید از خوراکی های حاوی کلسیم را در رژیم غذایی خود استفاده کنید.

9.قرص های گروه ویتامین ب

اگر بدنبال یک قرص چاقی صورت موثر هستید، ویتامین های گروه ب را فراموش نکنید. این ویتامین ها جز بهترین ویتامین های موجود برای چاق کردن صورت هستند.

ویتامین گروه ب می تواند در سازوکار جذب موادغذایی بدن اثرگذار باشد و درصورتی که از مقدار لازم کمتر باشد، متابولیسم بدن به درستی رخ نمی دهد و دچار مشکل می گردد که در نتیجه کاهش وزن اتفاق می افتد.

موادغذایی مثل: لوبیا، تخم مرغ، سیب زمینی و غیره منبع غنی ویتامین های ب هستند.

10.کپسول سوپر فیس پاور

این قرص مانند قرص فت فیس برای چاقی صورت تهیه شده است. ترکیبات کپسول سوپر فیس پاور شامل: ویتامین E، ویتامین آ و ویتامین های گروه ب می شود که هرکدام در چاقی صورت اثرگذار اند.

مصرف این قرص عارضه خاصی بدنبال ندارد زیرا فقط از ویتامین های خوب ساخته شده است. دوره اثربخشی سوپر فیس پاور تقریبا کوتاه است و شما با مصرفش در مدت زمانی کم می توانید  یک صورت چاق داشته باشید. مهم ترین مزیت این قرص علاوه بر چاقی صورت، کاهش تیرگی پوست تمام نقاط بدن است.

 

11.پودر چاقی صورت

پودر نوع دیگری از قرص چاقی صورت است که می تواند برایتان موثر باشد. انواع پودر چاقی صورت در داروخانه ها وجود دارد که به انتخاب خود می توانید یک گزینه را خریداری کنید.

 

بهترین پودر چاقی صورت کدام است؟

 

تنوع میان پودرهای چاقی صورت زیاد است و شما باید گزینه ای را انتخاب کنید که کمترین عوارض و بالاترین رضایت مندی را داشته باشد. پودرهایی که در زیر نام می بریم جز بهترین پودرهای چاقی محسوب می شوند:

پودر چاقی اپل، پودر جوانه گندم، پودر چاقی جینسینگ، پودر چاقی سارینا مخصوص کودکان، پودر چاقی گین آپ و غیره. انواع پودر چاقی در عطاری ها یافت می شود که شما می توانید خریداری کنید. البته بیاد داشته باشید از عطاری های معتبر خریدتان را نجام دهید.

این پودرها بطور کلی برای افزایش اشتها، وزن و انرژی بدن استفاده می گردند. برای زنان حامله، شیرده، بیماران کبدی و کلیوی ممنوعیت دارد.

پیشنهاد می گردد پیش از مصرف قرص چاقی صورت یا سایر پودرهای چاقی حتما با پزشک خود مشورت کنید.

طرز تهیه پودر چاقی چگونه است؟

 

 بهترین زمان مصرف پودر چاقی، نیم ساعت الی چهل و پنج دقیقه پیش از خوردن وعده های غذایی است. قبل از میل کردن غذا یک قاشق از پودر چاقی را در یک لیوان آب ولرم یا آبمیوه مخلوط کنید، بخوبی هم بزنید و میل کنید.

برای اثربخشی بهتر پودر چاقی می توانید از قرص های تقویتی یا مکمل های خواب استفاده کرد. داشتن یک خواب خوب شبانه در کنار خوردن غذای کافی می تواند بخوبی باعث افزایش وزن شما گردد.

عوارض پودر چاقی رویال چیست؟

اگر پودر چاقی رویال اصل را مصرف کنید می توان این اطمینان را به شما داد که هیچگونه عارضه ای در پی نخواهد داشت. مواد استفاده شده در تهیه این پودر کاملا گیاهی و مطمئن است که خشکی بدن را رفع می کند و رطوبت از دست رفته را برمی گرداند.

در اوایل استفاده امکان دارد مدام احساس خواب کنید که طبیعی است، چون رطوبت بدن را افزایش می دهد. برای رفع حالت خواب آلودگی می توانید از عرقیجات طبع سرد مثل: کاسنی، شاهتره، بید و خارشتر میل کنید. در کل پودر چاقی مواد مضر و شیمیایی خطرناکی ندارد و روشی راحت برای افزایش وزن است. اگر دارای بیماری زمینه ای یا مشکل خاصی هستید پیش از استفاده حتما با پزشک خود مشورت کنید.

سایر روش های چاقی صورت چیست؟

قرص چاقی صورت که بهترین گزینه برای پر شدن صورت محسوب می شود ولی اگر به هر دلیلی نمی توانید مصرف کنید، پیشنهاد می گردد روش های زیر را امتحان کنید:

*انجام عمل جراحی صورت

جراحی های متفاوتی مثل پروتز گونه، ساکشن غبغب، لیفت پوست و غیره برای چاقی صورت استفاده می شود. این روش نیازمند هزینه زیاد، درد و عوارض است ولی دائمی بودن آن مزیت خوبی به حساب می آید.

*تزریق فیلر و چربی

از چربی و ژل می توان برای پر کردن نواحی خالی صورت مثل گونه یا گودی چشم استفاده کرد. این روش درد و عوارض کمتری نسبت به عمل جراحی دارد ولی اثر آن موقتی است و باید هر 6 ماه یکبار تزریق انجام شود.

*استفاده از روغن های مخصوص

ماساژ پوست با استفاده از روغن های ویژه باعث می شود تا پوست شما لیفت شود و نشاط بیشتری پیدا کند. استفاده از روغن های زیتون، آواکادو، نارگیل، بادام، آرگان و … در کنار مصرف قرص چاقی صورت اثربخشی   بهتری خواهد داشت.

قرص چاقی خوب از کجا بخرم؟

 

قرص چاقی صورت در حالتی موثر و مفید است که اصلی باشد درغیراینصورت قرص تقلبی هیچ اثر چاق کنندگی نخواهد داشت.

مهم ترین قدم برای خرید قرص چاقی اصل، مراجعه به داروخانه یا فروشگاه های عطاری معتبر است. عطاری حاج محمد عرضه کننده بهترین قرص ها و پودرهای چاقی صورت و بدن است. تمام محصولات این فروشگاه با کیفیت، اورجینال و دارنده مجوز سازمان غذا و دارو هستند.

قیمت قرص چاقی صورت متغیر بوده و شما بر اساس بودجه ای که دارید یک گزینه مناسب را خریداری می کنید. تنها کافیست به سایت عطاری حاج محمد مراجعه کنید و از تنوع محصولات چاق کننده لذت ببرید. سفارش شما به هر نقطه از ایران که باشید با پست پیشتاز در کمترین زمان ارسال می گردد.

نتیجه گیری:

آسان ترین و بی دردسرترین راه برای حجیم کردن صورت، مصرف قرص چاقی صورت است. این قرص ها حاوی انواع ویتامین و موادمغذی موردنیاز است که به مرور باعث چاق شدن صورت می شود. انجام ورزش یوگای صورت در کنار استفاده قرص باعث می شود تا اثر بخشی بهتر و سریع تری داشته باشد.

دقت داشته باشید که قرص چاقی صورت را از مکان های معتبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *