تکنولوژی

قیمت پودر گین آپ در داروخانه

پودر چاقی گین آپ محصول کشور ترکیه بوده که در میان افراد لاغر و کم اشتها محبوبیت زیادی پیدا کرده است. این پودر شامل انواع ویتامین های لازم و مواد مغذی است که باعث تحریک اشتهای افراد لاغر اندام شده و موجب پاق شدن انها می شود.

قیمت پودر گین آپ در داروخانه نسبت به سایر مکمل های غذایی کاملا بصرفه و اقتصادی بوده و شما با پرداخت مبلغ کمی می توانید به اندام ایده آل خود برسید. پودر گین آپ بزرگسالان برای کسانی که ورزش می کنند و نیاز به انرژی روزانه بالایی دارند نیز مورد مناسبی است. در ادامه مطالب می خواهیم درمورد اثرات قرص گین اپ و قیمت پودر گین آپ صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

اثرات مصرف پودر گین آپ

این محصول برای گروه بزرگسالان و کودکان مناسب است، البته که با یکدیگر متفاوتند. قیمت پودر گین آپ میوه ای در داروخانه از سایر مکمل های چاقی کودکان کمتر است که شما با توجه به ذائقه کودکتان می توانید یک نمونه را خریداری کنید. این پودر بدلیل طعم میوه ای خوبی که دارد باعث می شود تا کودک شما بدون مخالفت ان را میل کند و با اشتهای بیشتری غذا بخورد.

مواد اولیه برای تهیه پودر گین آپ از بهترین شرکت های اروپایی تهیه می شود مانند: شرکت dsm سوئیس. در نتیجه شما با خیال راحت و بدون نگرانی این محصول را مصرف کنید. از جمله اثرات مفید پودر گین آپ روی بدن می توانیم به: افزایش وزن، آسان سازی سوخت و ساز بدن، افزایش عضله سازی برای بدنسازان، دارا بودن 22درصد پروتئین وی و شیر، شامل انواع ویتامین های ضروری گروه ب و تامین انرژی روزانه اشاره نمود. یکی از ویژگی های مثبت مصرف این قرص، برگشت ناپذیر بودن اضافه وزن است. یعنی شما با مصرف یک الی سه دوره پودر چاقی می توانید به وزن دلخواه خود برسید بدون آنکه با قطع مصرف مجددا لاغر شوید. نکته حائزاهمیت این است که برای رسیدن به نتیجه دلخواه باید کمی صبور باشید.

ترکیبات سازنده پودر گین آپ بزرگسالان

قیمت پودر گین آپ بزرگسالان نسبت به ترکیبات سازنده آن کاملا مناسب بوده و برای بدن ضروری و مفید می باشد که شامل موارد زیر است:

پروتئین غلیظ شده شیر و آب پنیر، پودر سفیده تخم مرغ، مالتودکسترین، پودر عصاره مالت، انواع ویتامین های گوناگون، مخلوط آنزیمی، گوارگام، طعم دهنده میوه ای مجاز، چربی غیراشباع، فیبر رژیمی، کربوهیدرات، پانتوتنیک اسید و بیوتین.

بسیاری از مواد تشکیل دهنده این پودربصورت خوراکی تامین نمی شود که از طریق خوردن این پودر به بدن رسانده می شود.

پودر گین آپ برای چه کسانی توصیه می شود؟

اکثر افراد لاغر اندام بدلیل کم اشتهایی و بی میلی که نسبت به غذا دارند دچار کمبود وزن شده اند. مصرف پودر گین آپ بزرگسالان می تواند این سوء تغذیه را رفع کرده و فرد اشتهای بیشتری برای خوردن غذا داشته باشد. طبیعی است که با مصرف حجم غذای بیشتر و بهتر می توان به وزن دلخواه خود رسید.

بطور کلی تر بخواهیم بگوییم این پودر برای گروه های زیر توصیه می شود:

*افراد لاغر اندام

*ورزشکارانی که قصد عضله سازی دارند.

*بیمارهایی که ملزم به مصرف پروتئین بیشتراند.

*کسانی که بدلیل بدغذایی گوشت و مرغ بقدر لازم مصرف نمی کنند.

علاوه بر بزرگسالان، کودکان نیز دچار این مشکل اند و ممکن است از وزن طبیعی خود عقب بمانند. سوء تغذیه برای کودکان بسیار خظرناک تر از بزرگسالان است، زیرا انها در سن رشد هستند و کمبود هر ماده غذایی می تواند تاثیرات بدی روی مغز و بدن آنها برجای بگذارد. قیمت پودر گین آپ کودکان بسیار مناسب بوده و اکثریت مردم توانایی خرید آن را دارند. همزمان با مصرف پودر گین آپ باید غذاهای مقوی برای کودک تهیه کنید و متوجه می شوید که مشکل بدغذایی و بی اشتهایی او درمان شده است. برای اطلاع یافتن دقیق از قیمت ها، می توانید قیمت پودر گین آپ دیجی کالا را سرچ کنید.

عوارض مصرف پودر گین آپ

شاید با شنیدن قیمت پودر گین آپ در داروخانه تصور کنید که این قیمت کم می تواند عوارضی را بدنبال داشته باشد. طبق گفته پزشکان و نظرات مصرف کنندگان نی نی سایت می توانید متوجه شوید که این پودر هیچ گونه عوارض خاصی بدنبال ندارد و کاملا ایمن است. همچنین در بالاتر ترکیبات سازنده این پودر را توضیح دادیم که هیچ ماده مضری و خطرناکی چون کورتون در آن بکار نرفته است و تمام مواد طبیعی و لازم برای بدن می باشد. برای اطمینان بیشتر می توانید با پزشک داروساز مشورت کنید.

چگونه پودر گین آپ را مصرف کنیم؟

نحوه مصرف صحیح این پودر بر روی جلد آن درج شده است که می توانید طبق آن یا تحت دستور پزشک مصرف کنید. روزانه تا 5 پیمانه مجاز به مصرف هستید که باید با توجه به وزنی که می خواهید اضافه کنید، مصرف شود.

نحوه مصرف درست پودرگین برای ورزشکاران و افراد عادی را طبق دستورالعمل زیر انجام دهید:

*برای ورزشکاران:

اگر قصد انجام تمرین ورزشی دارید، یک الی دو پیمانه را پیش از تمرین و همین مقدار را پس از تمرین مصرف کنید. 2 پیمانه باقی مانده را پس از وعده غذایی نزدیک به تمرین میل نمایید.

*برای سایرین:

روزانه تا سقف 5 پیمانه مجاز به مصرف هستند. بهتر است یک ساعت بعد از هر وعده غذایی یک الی دو پیمانه از پودر را در یک لیوان آب، شیر یا ابمیوه حل نموده و میل کنید. تعداد پیمانه های مصرفی در روز باید 5 عدد باشد.

جهت مصرف پودر برای کودک حتما با پزشک مشورت گردد.

مصرف گین آپ برای چه کسانی محدودیت دارد؟

مناسب بودن قیمت پودر گین آپ در داروخانه نباید همه افراد را مشتاق به مصرف کند. طبق بروشور موجود در بسته این محصول برای افراد مبتلا به فنیل کتونوری، بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی و کبدی و مصرف کنندگان داروهای خاص توصیه نمی شود.

مدل تقلبی پودر گین آپ

مدل های تقلبی این پودر در بازار عرضه شده که تفاوت زیادی با اصلی نداشته و ممکن است شما دچار خرید اشتباه شوید. دقت به موارد زیر باعث می شود تا پودر اصلی گین آپ را خریداری کنید:

1.مراجعه به فروشگاه های معتبر گیاهی یا داروخانه برای خرید.

2.پودر گین آپ اصلی دارای بسته بندی منظم است و بصورت پیمانه ای بفروش نمی رسد.

3.پودرهای تقلبی برگشت پذیر اند و با قطع مصرف دچار کاهش وزن می شوید.

4.قیمت پودر گین آپ داروخانه مشخص است و فروش پودر با قیمتی کمتر از اصلی نشان دهنده تقلبی بودن آن است.

قیمت پودر گین آپ در داروخانه

همانطور که گفتیم قیمت گین آپ کاملا مناسب بوده و بیشتر مردم توانایی خریدن آن را دارند. قیمت پودر گین آپ خارجی مقداری از مدل ایرانی بیشتر است ولی تفاوت چندانی در اثرگذاری ندارند. بهترین مرکزی که می توانید این پودر را با مناسبترین قیمت تهیه کنید، عطاری حاج محمد است. این فروشگاه گیاهی عرضه کننده انواع دارو و قرص های گیاهی در زمینه های چاقی، لاغری، محصولات ضد لک و روشن کننده پوستی است.نازلترین قیمت پودر گین آپ بزرگسالان و کودکان تنها در عطاری یافت می شود، زیرا محصولات را با حذف واسطه وارد می کنند. برای استعلام از قیمت روز پودر گین آپ می توانید به وبسایت حاج محمد مراجعه کنید و با سایر محصولات گیاهی این فروشگاه آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *